Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 2024 Yılı İlk Altı Aylık Faaliyet Raporu Yayımlandı

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 2024 Yılı İlk Altı Aylık Faaliyet Raporu Yayımlandı

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı, eğitim politikalarının belirlenmesi ve uygulanmasında kilit bir rol oynamaktadır. Millî hedeflere ve standartlara uygun eğitim ve öğretim programları geliştirerek Türk millî eğitim sisteminin kalitesini artırmayı hedeflemektedir. Ayrıca öğrencilerin bilgi ve becerilerini geliştirerek topluma faydalı bireyler yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Bu bağlamda Başkanlığımızın misyon ve vizyonuna uygun olarak 2024 yılının ilk yarısında gerçekleştirilen faaliyetleri içeren "Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Faaliyet Raporu (Ocak-Haziran 2024)" titizlikle hazırlanmıştır. Bu raporda Başkanlığımızın genel yapısı hakkında bilgiler sunulmasının yanı sıra 2023 yılının ikinci altı aylık döneminde ve 2024 yılının ilk altı aylık döneminde gerçekleştirilen faaliyetlerin özeti yer almaktadır. Rapor; Kurul çalışmaları, öğretim ve kurs programlarına yönelik çalışmalar, ders kitapları ve eğitim araçlarına yönelik faaliyetler, eğitim politikaları üzerine yapılan çalışmalar, araştırma-geliştirme faaliyetleri, izleme, değerlendirme ve proje çalışmaları ile idari ve bilimsel, kültürel, sanatsal, sportif faaliyetlere ilişkin bilgileri içeren yedi ana başlık altında düzenlenmiştir. Bu sayede Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığının faaliyetleri detaylı bir şekilde aktarılmış olup eğitim politikalarının ve programlarının millî hedeflere uygunluğunun sağlanması amacıyla yürütülen çalışmalar kamuoyunun bilgisine sunulmuştur.

Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı Faaliyet Raporu'na (Ocak-Haziran 2024) ulaşmak için tıklayınız.

Başkanlığımıza ait diğer faaliyet raporlarına ulaşmak için tıklayınız.

Serhat Mah. 1290. Sokak No.8/B 06374 Yenimahalle/Ankara TÜRKİYE - 0 (312) 413 43 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.